Black Turqouise

Nu känns det som om jag börjar bli frisk igen och har faktistk ätit idag! Wiiie. Detta innebär att jag kan börja träna redan på söndag :) och behöver inte heller ställa in helgens planer.

Idag skulle min syster på fest och jag passade på att sminka henne :) Blev sotat med blått/turkost under ögat. Detta är en typ av sminkning som jag gillar väldigt mycket, enkel men effektfull. Speciellt gillar jag den på den typen av ögon min syster har. Eftersom man knappt kan se hennes ögonlock försvinner gärna sminkningen där och därför blir det mer effekt av sminket såhär. Dock är denna bilden innan hon tog på mascara :P



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0