Djävulsk morgon

Gud vad jag är trött idag! Sov fruktansvärt dåligt inatt! Började med att ngn av grannarna hade världens bas så kändes som om hela rummet skakade. Sen när jag precis somnat väcker min syster mig genom att skicka ett sms med vilken granne det var. Jag trodde först att det var hon som spelade musik. Efter det kunde jag inte somna igen. När jag väl somnade så hade jag konstiga drömmar och vaknade typ hela tiden, helt stressad och utmattad.
Nu har jag fått ont i halsen och örat och hoppas verkligen inte att jag ska bli sjuk nu...

Idag ska jag jobba 7-14.30 och det känner jag inte alls för att göra! Vill bara ta ngra panodil och gå och lägga mig! men kan inte stanna hemma idag, så jag får hellre ta en panodil och gå och lägga mig när jag kommer hem..

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Jessi sa att du inte ville för de va din enda lediga dag...Dessutom blev det så sent så vi såg bara den första.

2010-09-05 @ 09:24:30
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: sanna/fotoblogg

wwww.ssannanilssson.blogg.se

2010-09-05 @ 20:15:55
URL: http://ssannanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0