Etablerade & Outsiders

Har precis suttit och kollat 4 avsnitt av "The Mentalist". Riktigt bra serie, jag bara älskar Patrick Jane han e så smart! Skulle dock egentligen läst klart min bok från kriminologin eftersom vi ska lämna in ett referat på boken imorgon och göra ett grupparbete. Men eftersom jag inte har kommit med riktigt än så har jag ingen grupp och heller ingen riktig aning om vad jag ska göra. Fick veta igår att jag skulle läsa boken och har försökt läsa en hel del, men det är jobbigt eftersom jag samtidigt legat hemma med hög feber, nässelutslag och ont överallt.
Kommer nog att få vara hemma imorgon med pga av det så kan läsa resten av boken då.
Boken är väldigt intressant, men gammalmodig och upprepande. Väldigt upprepande! Så den är lite dryg att läsa..

Nu blir det lite mer läsning innan jag ska varva ner genom att läsa Harry Potter och sen sova. natti natti

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0