Oh joyfull sunday..

Sitter och pluggar, tråkigt som tusan. Förstår inte varför de måste göra böcker så tråkiga! Det är ett jätteintressant ämne boken handlar om, men författaren är sövande. Tycker det är dumt att man måste skriva på det sättet för att anses som kompetent.

Ikväll blir det spinning och powerwalk. Ville egentligen gå nu, men ska gå med min bror och han tyckte det var bättre ikväll, så ska gå direkt efter spinningen. Så nu får jag väl fortsätta att läsa i min bok, har typ halva kvar :S Får gå ner och sätta på lite te och sätta mig och läsa. Får göra det bästa av det.

Här kommer sminkning från igår, som jag gjorde riktigt snabbt eftersom jag hade brottom. Som sagt är min kamera på väg att pensioneras och bilderna blir därefter, så tyvärr ser man inte riktigt hur fina färgerna är, de ser faktiskt lite gråa ut, men de ska iaf vara lila och riktigt smaragdgröna, livliga och shimmriga färger. Hade vit kajal på nedre tårkanalen. Hann dock inte ta eyeliner, vilket jag egentligen borde snvänt..



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0