Jobbigt!!!

Just nu känner jag att jag måste vara ledig en hel dag för att ta igen en del studier, eller ja egentligen behöver jag väl en hel vecka!! Är sjukt stressad just nu och kommer antagligen inte sova ett dugg inatt heller. Hjälper iofs inte. En sak jag inte fattar är varför lärarna insisterar på att man ska läsa en hel jävla bok (ursäkta språket) bara för att man är sjuk 2 timmar, sen ska man dessutom recensera och analysera denna bok. Jag anser verkligen INTE att det är rimligt!!
Denna delkursen har varit alldeles för snabb med, så mycket arbete varje vecka att man inte hinner med något annat. Man måste verkligen råplugga. Bättre när vi hade seminarim varannan vecka eller så och inte varje fredag som nu.
Nåväl, jag har söndag och måndag på mig och större delen av morgondagen, så jag borde väl komma någonvart! Måste planera vad jag ska göra när!

Nu ska det iaf bli ett avsnitt av stylisterna innan jag ska lägga mig!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0