Lördag

Sitter just nu och väntar på att jag ska gå till bussen.. Konstigt nog är jag klar i god tid.. hmm.. betyder säkert att jag glömt något.
Jag och Ebba ska till Malmö idag och gå på någon invigning av en butik, sen ska vi hem till Ebbas föräldrar och äta och slutligen ska vi på en fest i hjärup.. av alla ställen :P
Just nu känner jag mig väldigt översminkad och uppklädd men it wouldn't be me if it weren't fancy :p haha..
Det kommer passa bättre ikväll när det börjar skymma lite :P

Idag är det ju strålande sol ute!! We like!!

Bjuder på en favorit i repris, har i princip denna sminkningen på mig idag, som jag har matchat till svarta och vita kläder, just nu har jag kavaj till men ikväll åker paljettjackan på!!!



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0