Viva la Glam

Om en timme och 45 minuter ska jag ta bussen och tåget till Malmö. Jag och Marre ska ut ikväll :) Ska bli riktigt roligt faktiskt! Längesedan vi gjorde något.
Jag har faktiskt varit klar i ca 2 timmar nu, vilket är ovanligt men jag har börjat bli snabbare och snabbare nu när jag jobbar lite mer med smink. Nu håller jag på att lacka om mina naglar. De var lite hudfärgade innan men nu blir de svarta eftersom det passar min outfit bättre! Såklart behöver jag gå på toa nu, när mina naglar e helt kladdiga..
Detta är första gången mitt svarta negellack blivit bra, men antar att mkt kan hända än! Känns som att det tar evigheter att torka helt.



xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: beccis

Lovely!

2011-08-13 @ 19:29:13
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0