Lördagsplaner

Oj vad klockan blev mycket! Känns inte som att jag fått gjort ett dugg idag.. Har precis kommit hem från en lååång powerwalk och innan det slängde jag mina sängkläder i tvättmaskinen. Det är vad jag har gjort idag!! haha..
Jag ska städa lite idag tänkte jag, har inte riktigt haft tid med det de senaste veckorna och har hållt på att flytta en hel del möbler in och ut så nu när det lugnat ner sig får jag passa på!
När jag klarat av städningen blir det nog någon timmes pluggande och sen ikväll ska jag sätta mig och på ett närmast maratonaktigt sätt se ¨på SATC.

ALLT i livet kan förklaras och refereras till Sex and the City. Det finns inte en sak de inte tar upp. När jag tänker närmare på det är SATC faktiskt den bästa guiden till hur tjejer fungerar haha. Kanske dock skall påpekas att det är i det stora hela och att alla nog har en liten del från varje karaktär i sig.

Hade egentligen velat gå ut ikväll men börjar jobba kl 6 imorgon så det känns inte så passande..

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0