Newport

Nu börjar jag bli riktigt trött!! Varit uppe sedan halv 6 i morse.. just nu sitter jag framför TVn och har precis ´gjort en hemmamanikyr. Mina händer är en katastrof! Det kommer med "vintern", dessa torra händer med glanslösa naglar och spruckna nagelband.. Jag får boka en riktig manikyr snart :) Christmas treat for me :)

Idag fick vi julklappar på jobb :) Vi fick en jättemysig bathrobe från "Newport" som tydligen är ett väldigt fancy märke. Roben är iaf jättemysig! Jag har velat ha en badrock hur läge som helst. Min pappi köpte iofs en till mig för ett tag sedan som jag äälskar men det är bra med spares :D

xoxo Sandra Falconstone 

Kommentarer
Postat av: beccis

Gör en handskrubb och måla naglarna i en fin färg, det hjälper nog en del! Och glöm inte att återfukta händer och olja nagelbanden!

2011-12-23 @ 06:42:38
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0