Venus

Idag var jag i Malmö och handlade de sista julklapparna. Jag hann även med en lunch med Ebba som återvände till Sverige igår :)

När jag var i Malmö passade jag på att gå inom Make Up Store och handla lite grejer till nyår! Iår tänkte jag nämligen köra med glittriga läppar! Jag brukar köra neutrala läppar och massor av glitter på ögonen men iår kommer jag köra på en sotig ögonmakeup och riktigt glittriga läppar. Något à la det här:



Nu kommer jag precis från ett träningspass och ser lite lagom sunkig ut.. Läpparna är korall och superglittriga IRL. Dock är det svårt att få med det glittriga på bild.. Om man vill ha läppas som ser fylliga ut hjälper glitter till!
Här på denna bild har jag använt:

Lippencil My precious coral
Lipstick Peachy
Glitter Venus
Lipsticksealer

Den sistnämnda produkten använder jag för att få allt att sitta på plats. Jag kan då äta och dricka utan att behöva tänka på att allt kommer försvinna (man bör dock inte gnida läpparna för mycket mot servetten ;) ). MUS säljer glitter i alla möjliga färger och detta piggar upp vilket läppstift som helst!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0