Hoppas folk lär sig ngt!!

Nu har jag precis kommit hem från gymmet, blev först ett pass styrka och sen ett pass spinning. Det finns två saker jag absolut inte förstår på gymmet... Det första är varför alla killar måste lukta tre dagar gammal svett. Jag menar det finns deodoranter till killar med! Många säger att de ska lukta svett på gym men det tycker inte jag. Däremot ska man svettas på gym. Dock så luktar ny svett ingenting! Gammal svett stinker så när de kommer en riktigt lökig kille förbi er så kan man veta att han inte duschat på ett tag! Det som luktar i svetten är bakteriernas avföring och denna process tar ett tag.
Den andra saken jag inte förstår är hur folk efter ett riktigt svettigt pass kan ta på sig sina vanliga kläder och gå hem utan att duscha! Jag själv duschar ofta hemma men jag tar inte på mig ett par jeans när jag är klar utan ett träningsställ, och har jag redan det på mig slänger jag bara på min jacka och går hem.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: jessica

är han som luktade en lång invandrare och har glasögon? :p

2011-02-09 @ 21:00:04
Postat av: Sandra Falconstone

Nej han va där inte igår, men alla andra killar..

2011-02-10 @ 12:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0