Kill me!

Idag har varit en värdelös dag. Inte gjort något vettigt alls! Och jag har massor att göra!!

Började med att jag inte kunde sova alls inatt eftersom det kändes som om mitt rum skulle blåsa iväg. Sen måste jag upp tidigt eftersom jag skulle ta tåget till Malmö och gå till tandläkaren, slutade med att jag körde dit och hade eg kunnat sova ytterligare en timme.
Hos tandläkaren satte jag dit första plattan på min tandställning, vi måste kolla så jag inte är allergisk..
Jag och kim åt sedan på jensens innan vi körde hemåt där jag gick och lade mig. Hade sådan huvudvärk! Nu har vi precis kollat film och jag tror jag ska lägga mig, vet att jag borde läsa men mitt huvud är för trött idag. Får sova ordentligt inatt så jag kan fixa morgondagen bättre! Har minst 8 h läsande framför mig imorgon, samt en recension och tre timmars träning. Låter lagom..

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0