Lördag

Idag har jag redan hunnit med en powerwalk och ett pass spinning, dock tror jag powerwalken var tuffare än spinningen, blåste jättemkt och musiken på spinningen höll jag på att somna till, übertrist!! Trodde det var meningen att man skulle vakna till av träningen..
Jag tycker lite synd om min bror idag med, han var med på powerwalken och så skippade han träningen. Tänkte på vägen till spinningen att han kanske började bli sjuk men han sa inte att han inte mådde bra, bara att han inte pallade träna så jag kanske sa ett och annat om hans svaga hjärna och att han e sjukt lat :S När jag kom hem låg han och sov vilket han aldrig gör om han inte är sjuk. Är han uppe så är han!
Så får va lite snäll mot honom sen, han ska få ockupera mitt rum och spela på sitt nya PSP 3.

Idag ska jag och Jessica till Ebba :) Jag känner mig väldigt motiverad inför mitt smink, men känner att det trots det kommer bli en sotning, antagligen en riktigt svart en, men hade egenltigen tänk färg..

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det pluggande och så kommer danskarna hit och ska friseras lite.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0