Make me up

Idag har jag sovit läänge :) Det var skönt!
Igårkväll var jag och Jessica ju hemma hos Ebba, vilket var väldigt trevligt :) Har egentligen inte så mycket att skriva idag men tänkte lägga ut en bild på sminket från igår.. Man börjar se lite längd på mina ögonfransar nu :) Tyvärr ser man dock inte själva sminkningen så bra och detta var den bästa bilden jag hade :S Iaf så har jag använt olika blåa nyanser från 120-paletten samt pollution och muffin från MUS. Jag använde tejp för att få skarpa kanter på sminket som jag sedan tonade ut en aning, men ändå så att det blev en skarp kant.





xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Beccibooboo

Fab ögonfransar. Jag vill också ha Neulash nu!

2011-02-06 @ 22:06:09
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0