Emergencycase

Nu har jag precis kommit hem från el doctore. Har haft sjukt ont i halsen och kroppen och haft hosta. Det började med en astmaattack på McDonalds i helgen. De sprayade ngt rengöringsmedel på bordet bredvid oss och tydligen så tålde jag inte det. Har varit lite öm i halsen efter all hosta, vilket är vanligt, men så blev det sämre. Trodde jag hade fått influensa eller ngt sådant, men det visade sig vara en bieffekt från astman, mina halsmuskler hade "fastnat" jättespända och nu måste jag ta några roliga piller tills de kan slappna av av sig själv..
Får se om jag kan jobba imorgon, hade behövt göra det, men inte så bra att jobba med detta.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Jessica

låyer inte bra :( men du mådde bra igår?

2011-01-24 @ 19:43:58
Postat av: Sandra Falconstone

Jessica: Jo alltså jag mådde bra, men hade ont i halsen och hosta, sov knappt inatt. Och så blev det värre hela tiden under morgonen idag

2011-01-24 @ 20:29:14
Postat av: Jessica

Ok:( Hoppas du mår bättre. tur du fick kuponger :) he he he

2011-01-25 @ 18:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0