Good Morning?!

Har precis vaknat typ, haha. Var riktigt trött när jag kom hem vid 4 i morse. Somnade vid 5-tiden och har sovit som en stock, dock har jag vaknat varje gång pappa pratat typ, vilket är jobbigt, ska bli skönt när man flyttar slippa allt ljud (förhoppningsvis!). Jag sover inte så bra med ljud.

Igår var i alla fall riktigt trevligt, var ju hos Marre som fyller år idag :) Vi avslutade kvällen på Etage där folket var väldigt blandat. Glömde min kamera i Marres väska, så typiskt! Tänkte på det precis innan vi gick men glömde den ändå! Iofs vill jag ju ha en ny.. men hade gärna velat ha mina bilder och mitt minneskort :P Nåväl det är inte längre till Malmö än jag kan köra dit och hämta den.
Ikväll bär festen av till Hbg och Beckie och jag ska äta på Haket och sen ska vi ut. Vet inte var än, men det finns gott om alternativ :D

Nu blir det frukost! Jag är helt utsvulten!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0