Paula

Idag skulle jag bara ta det väldigt lugnt, bli av med min förkylning och plugga, jag har gjort allt annat! Vid 2-tiden kom Paula hit och vi fixade hennes hår, idag blev hon brunett och hon passade riktigt bra i det!!
Efter det duschade jag och åkte till Hbg till Beckie med Jessica och Felicia. Vi åt hämtmat från haket och kollade på Mord i Sinnet :) Sandra Nilsson hade också hittat dit och vi hade en rikgtit trevlig kväll.
Imorgon ska jag nog sminka Ebba men får se hur jag känner mig, har ju som sagt massa pluggande med..
Här är en bild på Paulas hår, jag har även gjort sminket som konstigt nog ser skarpare ut på bild :P



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0