Söndag

Idag började också väldigt sent! Kom hem vid halv 7 imorse. Jag hade en riktigt kul kväll faktiskt, ibörjan var jag trött och så men till slut så lättade det upp.
Jag och Beckie började kvällen med någon cider hemma hos henne, sen blev det av till Haket där vi bokat bord. Jag åt pestomarinerad kyckling som är jättegod! De som jobbade där undrade om vi var törstiga för vi hade beställt mkt att dricka, vatten, cider, cola och vin. Inte en till oss var dock :P
Vi gick hem till Beckie sen igen och spelade lite kortspel och drack mer med Danne och Jonas och sen gick vi till Lila Helvetet. Vi hade tur som fick sittplatser! Till slut fick vi riktigt bra sittplatser men när jag och Beckie skulle och beställa så tog några Bitches våra platser fast de blev tillsagda och vägrade flytta på sig - Jxvla Sthlm-are!!!
Till slut bytade vi bord och hamnade med en massa lammkött som jag lekte Mentalist med och jag var förvånansvärt duktigt måste jag säga :D

Just nu håller jag på att tömma mamma och pappas kamera, hatar när de inte bara kan lägga in bilder och radera de på minneskortet, så nu får de en vecka på sig att ta de bilder de vill ha från min dator innan de försvinner!
Ska se om jag hittar några sminkbilder från igår.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0