Soupday

Idag har vi haft huset fullt. En dag efter jul när alla är trötta på julmaten brukar mamma laga soppa och sen efter soppan äter man massa olika sorters kött, potatis och många olika såser. En ganska uppskattad tradition faktiskt. Jag kände mig dock inte så social idag med min förkylning och allt, men jag överlevde :).
Jag och Linda satte oss och kollade på Criminal Minds.

Innan idag tog mamma my och jag en tur till Center Syd, det var trevligt faktiskt. Jag köpte lite hårgrejer och en snood som var leopardprickig :) Den var på rea och riktigt mysig :D

Nu vet jag inte vad jag ska göra men snart nanna antagligen.. natti natti

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Fin bloggen har blivit :)

2011-01-08 @ 10:39:18
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0