Bank

Nu har jag precis kommit hem efter en tur runt halva skåne. Skulle till banken och växla pengar eftersom jag ska till London om en vecka, men när jag kom dit hade dem stängt.. Så jag får åka dit på tisdag istället, vilket jag tror inte funkar trots allt eftersom jag börjar jobba kl 13.00 och banken öppnar nog inte förrän 12.00. Min bank har precis gått ihop med en annan bank och bankerna finns nu över hela skåne, MEN det går inte att växla pengar på någon av dem nästan! Man kan undra va dem håller på med. Jag nixar Forex eftersom min bank har en mycket bättre kurs!

Har också varit på ett ställe och lämnat mitt CV och förhoppningsvis kommer jag få ett litet extrajobb till i höst :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0