Möhippa

Igår var jag med på Karins möhippa, som var riktigt trevlig! Vi började hemma hos Ebba och Karins föräldrar i Malmö där jag och Ebba lagade till maten som Ebba förberett. Jag satte upp ett sminkbord där folk sedan kunde bli sminkade och deltagarna började droppa in efter 12-tiden.
När Karin kom in verkade hon ganska överraskad :) Vi startade med en Tacoslunch och sen blev det lite lekar och sminkningar. Efter hemmastunden begav vi oss i taxi till Lazerdome och körde trekamp. Det lag jag var i kom etta och jag fick en silvermedalj för mina hårt förvärvade poäng ;)
Efter trekampen blev det en god fondue-middag på Elysee innan kvällen avrundades och det var dags att åka hem.


En svettig bild på mig, Karin och Ebba.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: beccis

Låter som en rolig dag! Lazerdome har jag alltid velat prova!

2011-07-05 @ 10:12:28
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0