Fab day

Idag har varit en helt fabulous dag! Började med att Jessie färgade mitt hår, som hade blivit lite dassigt och fått en del utväxt. Min lilla trainee är riktigt duktig och mitt hår blev jättebra. När vi var klara kom Danijel till Jessie och vi satt och pratade en del.
På kvällen åkte vi in till Landskrona och åt på Rhodos pizzeria och sen bar det av hem mot Jessie igen där vi kollade Mrs. Doubtfire. Den filmen är riktigt rolig!

Dagen har varit riktigt avslappnande men det har ändå hänt något. Det känns som att det varit en riktigt bra dag. Känns dock också som att jag kan behöva en tur till gymmet imorgon :P
Ska se om jag kan fixa bilder på mitt

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0