Love at first sight

Nu är jag helt död efter en lång dag med jobb och träning.. I did it! Jag gick till gymmet och ansträngde mig så mkt att jag fick migrän! Gjorde dock inte hela passet och funderar på att gå dit imorgon igen när min bror och nästkusin ska dit och träna.  Jag känner att jag måste komma lite i form nu, en gång för alla. Jag säger alltid det, men nån gång ska det ju hända!

Dessa finingar klickade jag hem idag. Egentligen hatar jag att handla när jag känner att jag inte har några pengar och jag har mycket jag vill spara till just nu, så borde ta det lite lugnt med shoppandet. Men det är som  en drog, jag klarar mig int eutan och när jag såg dessa kände jag att det var kärlek vid försa ögonkastet!


xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: beccis

Oooooooh så snygga! Vad du är duktig som går till gymmet! Heja heja!



Love is like a drug, glove, dove :)

2011-06-16 @ 07:06:59
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0