Make Up

Nu har Jessica nästan precis lämnat mitt hem efter en celebratory drink. Blev någon ny som hette "Ocean ngt.." men vi kallar den marsipandrinken :P Helt ok men lite stark.. kommer nog inte testa den fler gånger haha :P

Det gick bra i DK och jag hoppas jag kan få en del jobb där, ganska svårt att veta hur mkt det blir. Chefen skulle iväg i två veckor på semester och skulle höra av sig därefter. Vi var fler som var där och provade men jag hoppas att jag får en fördel och får mer tider eftersom jag redan kan allt om Make Up Stores produkter och så..
Ska ringa ett samtal på måndag med som kan förgylla min sommar ännu mer om jag har tur..

Fick tyvärr ingen bild på mitt smink vilket var synd för det var riktigt somrigt och fint. Jag vill bo i en sminkaffär!! Fast man kan säga att jag nästan gör det redan :P En sminkstudio iaf!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0