Stressig natt

Idag var jag iofs uppe senare än igår men känns som om det är mkt tidigare. JAg har inte alls sovit så bra inatt.. Drömde att vi va på flygplatsen och skulle till London (som vanligt) men jag hade glömt mitt pass, så var tvungen att fixa ett tillfälligt pass och hon kvinnan tog evigheter på sig. Hade nationellt id kort vilket man kan resa till de flesta europeiska länder med men inte UK. Det var jobbigt. Vaknade dessutom hela tiden stressad av att jag försovit mig, vilket jag inte hade..

Idag ska jag till Ängelholm och fixa Ebbas kusin till balen :) Trodde att balen var imorgon så det blev lite panik när jag fick veta att det var idag, eftersom jag även ska jobba idag. Skulle jobba 11-21.15 men min chef som är så otroligt snäll (trots att han får stå ut med mycket :P) fixade så jag kunde börja senare. Det blir dock en lång dag iaf, men på den ljusa sidan blev jag ju helt plötsligt ledig imorgon! :D

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Tack darl :)

2011-06-02 @ 23:03:16
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0