Back from London

Kom hem från London sent i Söndags. Tråkigt.. Jag brukar känna mig lite "nere" när jag ska hem från London, kände mig dock inte så nere denna gång. Däremot när jag kom hem och insåg att det verkligen inte finns ett skit att göra i Sverige. Är sjukt uttråkad. Vet att jag har massor av skolarbete att göra men det är lite för tyst här hemma hahah..

Ikväll ska jag med Jessica till Malmö, får se vad vi hittar på ikväll, blir antagligen att titta på tv eller något :P ska upp tidigt imorgon ju!

När jag var i London passade jag på att införskaffa ett rouge från NARS - kändisarnas favoritsminkmärke. Har inte haft chans att använda det riktigt än, men dagen kommer väl snart :)


xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0