Marc Jacobs Wallet.. Check!

Just nu sitter jag och tittar på Londonbilderna och längtar tillbaka. Men ska ju snart dit igen! ca 2½ månad kvar, men det känns som alldeles för lång tid!

Idag fick jag hem min efterlängtade Marc Jacobs plånbok som jag suktat efter i säkert ett år. Fick hem den sista från den sidan jag beställde den på och den är typ slut överallt annars. Så glaaad jag blev :) Och det tog ynka 2 dagar att få hit den från USA. Tänk så snabbt posten går i andra länder. Sverige ligger jättelångt bakom!!!


xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: beccis

Oh!

2011-05-19 @ 10:06:44
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: malin

Vad kostade den, med importavgifter och allt?

2011-07-17 @ 18:18:24
Postat av: gaby

vad heter hemsidan? kram!

2011-07-26 @ 20:19:13
Postat av: Sandra Falconstone

Jag beställde den från www.shopbop.com och blev ca 1700 med alla avgifter. Billigare än de 2500 den kostar här i Europa och det utan frakt..

2011-07-26 @ 23:18:19
URL: http://falconstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0