Prom night

Idag har jag fixat min syster till balen. Jag har gjort hennes hår (allt från att sätta i löshår, klippa och styla) och hennes smink. Tyvärr blev det inte så många bilder.. hon sa att hon redan hade allt klart och att de skulle ta henne max 5 minuter innan vi kunde sticka när vi var klara, en halvtimme senare väntade jag fortfarande.
Dessutom var vi tvugna att köra inom Familia och köpa håraccessoarer eftersom hon inte tänkt på det.. Men hon blev klar till slut :)

Här kommer lite bilder (blåste jättemkt på Familias parkering som var den enda plats vi hann fotografera på..)



              

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: beccis

Vad fin My blev! Hoppas på fler bilder snart!

2011-05-26 @ 21:25:56
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Jessica

Very nize

2011-05-27 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0