Showgirl

Igår jobbade jag på Make Up Store på fields. Vi hade ett clubevent - Showgirl och det var lite glammig makeup som gällde. Förutom min danska fick jag även användning av isländskan! Vem skulle tro det haha.
Jag tänkte lägga upp en bild på mitt smink. tyvärr är dock bildkvaliten otroligt dålig, men jag tänkte att det är bättre än att strunta i att lägga upp bilder som jag gjort tidigare...

Jag har använt (allt från MUS om inget annat nämns):

¤ Eyeprimer Clear
¤ M/S Nightfall
# M/S Deep Blue
¤ Glitter eyeliner (vet inte vad den heter men den tillhör looken showgirl och är blå)
¤ Eyepencil Darkest shadow
¤ Cake eyeliner Black

Mina läppar var härligt nudefärgade med lippencil Sandstorm och Lipstick Bare.





Det blåa glittret har jag använt för att göra prickarna under/sidan om ögat och även som ett streck mitt i det svarta. Återigen, inte den bästa bildkvalitén...

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wow

2011-10-17 @ 06:18:33
Postat av: Beccis

Jättesnyggt!

2011-10-17 @ 10:45:34
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0