Travelmania

Jag har glömt uppdatera er om mitt "resschema" hahah.. Åker ju som sagt till USA 4-15 november och sen kommer jag hem en kort stund för att den 5-8 november åka på en "julshoppingsrunda" till London med mina absoluta favoriter Beckie och Jessica ;) även Danne och Marcus kommer att följa med och vi kommer få en fab time!!



Någon förresten som har något bra tips på vad jag kan hitta på för speciella saker i Las Vegas när vi ska fira Ebbas födelsedag?? Gambling i Las Vegas är ju givet, så det hjälper mig inte särsklit mycket ;)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: beccis

sv: Åh, så nice! Finns den fototapeten på internet så man kan tjuvkika på den?

2011-10-24 @ 07:45:21
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: jessica

du menar 5-8 dec ;)

2011-10-24 @ 20:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0