Clinique

Jag har mkt problem med min hy, något som jag nämnt innan. Min hy är väldigt torr och känslig och jag har några konstiga exem i ansiktet som ingen tycks veta vad de är. Jag köpte dock för några veckor sedan Clinique för hy med rosascea och sedan köpte jag även de produkter som kan användas till vardags, till väldigt torr hy. Förutom detta gick jag till en hudterapeut och gjorde en ansiktsbehandling och började ta kapslar med Lacto-bakterier.
Och resultattet.. Min hy har ALDRIG varit bättre! Jag har fortfarande en del utslag men de är så få och så små att de knappt märks :)


Jag har annars hört att Clinique kan vara för stark för de men väldgt känslig hy men de verkar ha fungerat bra för mig. ´Jag hoppas åtminstone att jag fortsätter få en bättre och bättre hy av dem :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Håller tummarna!

2011-09-27 @ 09:43:07
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0