City Jungle

Nu har det varit många dagar sedan jag orkade sminka mig, har legat hemma med feber. Min mamma och min syster My har varit här i London och hälsat på vilket var väldigt trevligt. Synd bara med febern som aldrig verkar vilja gå över. Kanske för att jag inte direkt vilat. När man har gäster måste man underhålla dem!
 
Idag kände jag dock att det var dags att ta fram färgerna och göra min värld lite mindre grå. Har egentligen inte gjort något idag men ibland är det kul att sminka sig ändå. I alla fall så blir jag på så mycket bättre humör.
 
Idag gjorde jag en grön sminkning med "eyeliner-känsla". Hela sminkningen är gjord som en eyeliner fast mycket tjockare. Denna sminkning är lätt att anpassa och man kan tona ner den eller göra den festligare genom att lägga till glitter och fler detaljer.
 
Jag har använt:
¤ MUS Eyeprimer Clear
¤ MUS M/S City Jungle
¤ MUS C/S Paradise
¤ MUS C/S Breeze
¤ MUS M/S Pollution
¤ MUS M/S Muffin
¤ MUS Cake Eyeliner Black
¤ MUS Eyepencil Vanilla
¤ Dior Show Iconic Mascara
 
¤ MUS Solpuder Tan
¤ NARS Blush Deep Throat
 
¤ MUS Lippencil Sandstorm
¤ Illmasqua Sheer Lipgloss Electrify
 
xoxo Sandra Falconstone
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0