Trophy wife servin' up sparkle

Idag blir det lite naglar och nagellack här i bloggen. Jag fick nagellacket "trophy wife" från Essie av min syster i födelsedagspresent och jag älskar verkligen färgen som är mörkt grönblå. Den skiftar en aning i olika ljus. Detta är första gången jag provar ett Essie nagellack men jag måste säga att hitintills gillar jag det! Borsten var jättebra och man kunde i princip dra över nageln en gång och ändå täcka hela eller större delen av nageln. Färgmässigt klarade den ett lager men jag tog ändå två för att få färgen lite skarpare, det var dock ingen större skillnad.
Ovanpå Essie-lacket har jag använt OPI's "Servin' up sparkle" som hör till Serena Williams setet.
'
 
xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0