Bad Hairday

De senaste 5 dagarna har jag haft besök av Ebba och har inte direkt hunnit skriva något. Mina sminkningar har varit ganska basic. Det var meningen att vi skulle slå på stort en dag men vi var så trötta efter för lite sömn och massa rännande runt på stan. Därför blev det bara basic eller inget smink alls.

De dagar då jag inte har något smink brukar jag försöka åtminstonde fixa mitt hår. Ser håret bra ut brukar det aldrig vara några problem. Håret är prio nummer ett för mig i princip alltid. Har du en dålig hårdag kvittar det i princip hur ditt smink ser ut för ditt hår förstör allt ändå.
Det krävs dock inte mycket för att rädda en dålig hårdag utan lite accessoarer eller en håruppsättning kan göra under!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0