Blondette

Idag har jag jobbat och det var minst sagt jobbigt haha.. Nej det var inte så farligt, men eftersom jag inte sovit så mycket inatt. Somnade inte förrän vid 4-5 tiden.
När jag kom hem från jobb skulle jag egentligen gå en promenad, men min lata sida tog överhanden.. Det slutade med att jag satte mig framför TVn (efter lite pluggande såklart!) och kollade "The Social Network" tillsammans med Kimmie. just nu sitter jag och kollar på Criminal Minds.

Imorgon kommer jag att spendera hela dagen med att studera. Har tre tentor nu på en och en halv vecka och har sagt ja till att jobba mycket nu denna vecka...

Kollade på lite bilder och det känns faktiskt lite konstigt att se mig själv som blond, trots att jag bara för ett halvår sedan inte skulle kunna tänka mig som brunett igen. Dock kommer våren nu och jag har lite lust att ljusa upp mitt hår en aning. Detta är en sjukt fin färg:



Jag kommer nog ändå att behålla mitt mörka hår, kanske bara låte det solblekas :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0