Helg

Jag hade tänkt mig att jag skulle skärpa mig och blogga lite mer, men det verkar inte som att det kommer bli så. Jag glömmer fotografera mina sminkningar, jag gör i princip samma sminkningar varje dag (iaf färgmässigt) och mitt liv känns ganska enformigt just nu faktiskt. haha fast trots detta har det hänt en hel del roliga saker senaste tiden.

I fredags gick jag hem till Ebba efter skolan och fixade hennes hår. Hon övertalade mig sedan att följa med henne och Birgit (Josefin) till Ariman för lite barhäng.

Igår kändes som en ganska stressig dag. Stressig men trevlig! Jag åkte till Malmö för att först gå på en invigning med Ebba och sedan åkte jag hem till Marcus för att träffa Jessica :) Vi spenderade kvällen med massor av vin och gick sedan ut till Hipp där vi träffade Marre :)

Idag spenderades mestadels framför TVn, men jag och 'jessica passade på att ta en promenad med Tiny den del av dagen som var solig :)

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Beccis

sv: taaack, lite mer vårig och inte lika spretig! Men den är inte klar än..



Känn ingen press av att blogga, det kommer av sig själv :)

2012-03-12 @ 14:28:14
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0