Speedy Bandoulière

Long time no see! Det har hänt en hel del senaste tiden samtidigt som det inte har hänt något alls.. Så allt är väl som vanligt :P
Den 23-26 februari spenderade jag i fab London tillsammans med min mami! Precis som alltid hade staden massor av kul saker att erbjuda, och det spenderades en hel del pengar på shopping.. Jag passade på att köpa min Louis Vuitton väska som jag sparat till nu ett tag, det blev en Speedy Bandoulière 30 :)



Sen jag kom hem har jag varit begravd i skolarbete och även skolansökningar. Jag håller på att söka till skolor och praktikplatser i London eftersom jag ska flytta dit till hösten. Jag skriver SKA för att jag ska! Hahah, jag vet inte exakt hur det kommer bli men jag måste. För min egen skull då :)

Ikväll ska jag en tur till Lund och träffa Ebba, vi ska ut på nationspub eller något, men först ska jag fixa hennes hår så att hon blir fab californian blonde igen ;) haha (hon är fortfarande det, men hon själv tycker inte det).

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0