Doll

Den här helgen har hjag verkligen sovit bort.. Jag har varit så utmattad efter alla tentor och allt att jag bara behövde sova! Nu ikväll känner jag mig lite piggare men det kommer nog inte bli några problem att sova inatt..
Idag gjorde jag något som det var längesedan jag gjorde.. Nämligen jag sminkade mig utan anledning! Jag satte mig ner och kladdade lite. Min inspiration var dock inte på topp men skönt att börja använda sin kreativitet igen.



Temat blev dockor om ni inte förstod det haha, får se om jag kan fortsätta liva upp kreativiteten och kanske skapa något lite mer avancerat, men man måste börja någonstans!!!

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Becca

Jättefint!

2012-03-26 @ 06:56:38
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad fint men samtidigt creepy:p

2012-03-27 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0