Blue Muffin

Igår var jag, Jessica och Marcus hemma hos Ebba och drack lite vin. Efter det bar det av till Ariman i Lund där Jessica och Marcus lämnade oss. Det var en trevlig kväll men känner mig väldigt trött idag eftersom jag knappt sovit, tack vare morgonpigga trädgårdsfixare.. 
 
Här kommer gårdagens makeup som blev en neutral sminkning som piffats till med lite blått undertill.
Jag har använt (allt från MUS om inget annat):
 
M/S Muffin
M/S Velvet
M/S Deep Blue
Eyepencil Vanilla
Cake Eyeliner Black
Mascara Turqouise
Dior Show Iconic Mascara
 
 
Ikväll skall jag hem till min syster i Kristianstad och äta middag. Egentligen känner jag att det hade varit skönare att stanna hemma, men det får bli ikväll eller aldrig :P
 
xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0