Tisdagen

Kom hem från jobb för ett tag sedan och sitter och äter lite. Sen ska jag ge mig på franskan.. har ju tenta imorgon, men just nu känns det som att jag hellre läser om den än gör tentan imorgon, det är ju bara en delkurs.. som jag inte gjort ett skit på..

Ska maila lite grejer till min frisör med och så ska jag jobba lite på ett inlägg till senare som behöver lite förberedelser. Jag ska leka försökskanin :) Dock inget avancerat :P

Igår började min dag hos naprapaten som fixade till min rygg etc. sen skulle jag klippa ngn som inte kom så jag ska till pappa att de fick väcka mig när de kom för jag var skittrött efter behandlingen (oftast blir man skittrött efter naprapatbehandling, kroppen behöver återställa sig) och pappa väckte mig ca en timme senare då jag bestämt tid med tatueraren att jag skulle tatueras. Så jag fick hoppa ur sängen. Sen blev det jättelite franska och vid halv 4 åkte mamma jag och christine (min nästkusin) till Hbg eftersom jag skulle klippas.
Vi eller rättare sagt min frisör, Aimee, gjorde folieslingor på mig, i mörkare, höstigare nyanser och sedan klippte hon av en hel del! Blev riktigt bra faktiskt :D (Fick massor av komplimanger idag på jobb :P )
Mamma och Christine passade på att gå på stan under tiden jag blev vidgjord. När vi kom hem vid halv 8 tiden var Josefin (kusin) här eftersom hon också skulle tatueras. Så under tiden försökte jag sitta och plugga franska men det gick inte! bra... var så ofokuserad..

Här kommer bilder på mitt hår och min tatuering, och bjuder på en skitful förebild så ni kan se skillnaden:

Före:                                                Efter:
  

Tatuering:


xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: B

Fan vad snyggt!

2010-08-11 @ 15:55:36
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Aimee

:D



Har du fler "före" bilder där man ser ditt hår tydligare?



kram

2010-08-17 @ 14:19:17
URL: http://prettybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0