Monday

Har precis kommit hem från skolan och sitter nu och äter lunch. Dagens lektion kändes lite onödig men jag lärde mig lite nyttigt iaf :) Fick lånat två böcker iaf som jag ska läsa :) Jag gillar bibliotek, kom på det idag. Speciellt gillar jag vårt bibliotek på skolan för där finns en massa intressanta böcker och alla inom ämnet så man behöver inte springa omkring som en idiot för att hitta något.
Idag ska jag göra lite skolarbete, men vet inte om jag ska börja på det nya, eller fortsätta på det gamla.. blir nog det nya!
Ikväll ska jag en tur till S Sandby och ha luciaträning. Några i klassen ska gå Lucia för Kris :) Jag sjunger egentligen inte så bra, men det fungerar i grupp :)
Jag ska också bevaka en grej på tradera som jag MÅSTE! ha...

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Becca

Lycka till med traderagrejen. Och nu har ju nelly fri frakt hela veckan... :) Bibliotek är mysiga.

2010-12-06 @ 21:53:43
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: Oj. Då har de gått åt som smör nu den senaste veckan... :(

2010-12-07 @ 06:13:49
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0