Trött morgon

Idag vaknade jag 5 i 5 av att en dum fågel satt och gjorde dumma läten utanför mitt rum, då kände jag att ajg var för att skjuta dem. Det är okej när det är de små fåglarna som kvittrar lite, men hatar skatorna och sånt som låter förjävligt och dessutom högt! Jag gick upp och stängde alla fönster och dörrar och sov vidare en halvtimme. Just nu är jag sjukt trött, får hoppas det blir bättre när jag kommer på jobb.

Igår kväll när jag skulle lägga mig hade klockan blivit ganska mkt, kände att jag inte kunde somna så försökte svalka mitt rum och göra lite grejer så man somnar lättare. Det slutade med att jag lade mig i sängen med tre blöta kalla små handdukar och två kylklampar, och faktiskt så somnade jag snabbt :)

Idag blir det jobb 6.30-14.00. Därefter får jag se om jag ska vila lite, men blir nog inte så. Ska färga min utväxt och Jessies ögonfransar :) Vi ska även skriva ett brev till tandvårdsnämnden. Jag får gå och lägga mig tidigt ikväll, vad det nu innebär haha.

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0