Mixat

Jag och Kim har precis kollat klart på Taxi 2004. Den var underhållande men gillar de franska filmerna bättre. Dock e det samma person som gjort alla filmerna, Luc Besson.

Vaknade vääldigt trött imorse, lr okej, vid 12. Men hade spenderat halva natten lutad över toaletten :( och tydligen kan det göra så att blodkärlen i ögat spricker och man får ett "blåmärke" i ögat. Ser helt hemskt ut, är illröd på delar av ögonvitan. Ser ut som om ngn petat mig i ögat eller ngt..

Efter en väldigt seg frukost åkte jag med Kim till Hbg där jag skulle köpa schampoo och balsam till mammas kompis i Norge, sen bar det av till banken och sätta in lite pengar. Efter detta körde vi till Malmö eftersom Kim skulle skriva in sig på körskolan han ska gå på där :) Samma skola som jag gick på. Jag tycker de var jättebra men tyvärr fanns inte min favoritlärare kvar :(
Var jättefint väder idag så vi passade på att strosa omkring i Malmö och hamnade på Make Up Store där jag köpte en foundation till mig själv och två ögonskuggor till min mammas kompis :) Jag är som ett barn i en godisaffär i sminkaffärer, men har precis beställt en ny palett med ögonskuggor så får behärska mig tills jag fått de iaf :P


Jag brukar använda MUS matt foundation Vanilla. Den passar mig året om och har en gul ton. Den här foundationen är bra till personer med fet hy, men fungerar även till personer med lite torrare hy som jag själv har, men skulle dock rekommendera liquid foundation till de med riktigt torr hy. Detta eftersom den inte innehåller något puder som torkar ut huden en aning. 

xoxo Sandra Falconstone 


Kommentarer
Postat av: Becca

Oh bra tips! Jag vill in på Make up store med dig så du kan hjälpa mig välja ut någon fin färg till min eyes!

Usch, du får krya på dig!!

2010-06-17 @ 07:30:46
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0