Ny vecka

Nu har jag precis ätit en jättegod frukost med ägg och bacon, tomat och apelsinjuice. Det var jättesegt att gå upp imorse och det kändes som att duschen inte alls piggade upp mig, däremot gjorde frukosten det :)
Har också suttit och gått igenom franskan. Måste plugga jättemkt nu denna vecka, eftersom vi har tenta på fredag, samt nästa torsdag och fredag..
Efter skolan idag ska jag åka till banken och sätta in lite pengar och sen ska jag och min bror boka ännu en konsert :) Vi ska ju till Sweden Rock nu i sommar och ska nu även se Kims favoritband :) Lääängtar! Vilket band det är får ni veta senare när vi bokat..

Hade egentligen tänkt göra en rolig sminkning idag, inspirerad som jag är efter Avatar, men just nu orkar jag inte, och vet inte om jag skulle vara på skolan 9 eller 10, vilket betyder att jag måste köra typ nu snart... Lektionen börjar 10 men vi skulle eventuellt gå igenom lite innan.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Oh, hade varit spännande med en sådan sminkning!

Undra vad det är för band...

2010-05-17 @ 08:54:57
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0