Maladine

Vilken jobbig vecka detta varit! Missat hela veckan känns det som. Blev sjuk i tisdags och tänkte jobba igår och idag men blev sjuk i torsdags käll/natt igen. Så himla typiskt!
Dock ska de nu kolla mina tarmar och min mage på riktigt. Har bara gjort akutundersökningar inget ordentligt. Så ska bli skönt att veta om det är ngt fel eller inte. Med tanke att jag har så mkt ont i magen.

Idag ska jag bara vara hemma, igen, känner mig inlåst i huset! Kanske ska jag med mamma en liten tur när hon skulle ut och köra, men får se vad min mage säger. Måste skriva klart mitt Etablerade & Outsiders-arbete med. Har bara lite kvar men det är det som är det jobbiga, att binda ihop alla delar. Sen måste jag renskriva mitt "grupparbete" med (som jag gjort själv eftersom jag inte haft ngn grupp). Mina andra böcker har inte kommit än, så har inte läst boken till på måndag.. Men vi behöver inte skriva ngt referat på den iaf! Så får läsa den innan tentan. Har två böcker då som jag ligger efter med, fast det är inte mitt fel, för jag kom ju inte in på programmet förrän de redan läst en bok..

En sak som dock lyste upp min dag igår var att jag fick mina ögonskuggor :) JAg har inte använt dem än, men de är så fina :) Väldigt inspirationsgivande!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0