Skola + Jobb

Igår när jag kom hem från jobb (och även innan) hade jag feber :( Inte så roligt. Har fortfarande feber men har inte tid att vara hemma och vara sjuk! Idag börjar nämligen skolan! Jag hade egentligen sagt att jag inte  kunde gå i skolan denna veckan eftersom jag fick veta det så sent och hade redan tackat ja till att jobba, men jag hade turen att lektionerna var idag 10-12 och börjar inte förrän 13 på jobb och sen var de obligatoriska momenten denna veckan på onsdag, min lediga dag från jobb :) Så det var tur i oturen :)

Beställde böcker igår för 1200. Det gick inte att få tag i böckerna på bibliotek eller så så fick köpa dem eftersom jag behöver dem. En bok fanns dock på biblioteket i landskrona och min bror ska dit och låna den till mig idag! Den ska jag ha läst till på onsdag..

Känns lite dumt med skolan och jobb och så nu, eftersom jag sagt ja till att jobba hela hösten, vilket jag inte kan nu.. men känns som att skolan är viktigare. Så idag måste jag prata med min chef.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0