Le Week-End

Min dag började igår med maraton på gymmet, vilket innebar tre pass direkt efter varandra. Första passet blev spinning, därefter dansaerobics och slutligen spinning igen.

När jag kom hem åkte jag och mammi till Familia eftersom jag skulle till Change och köpa lite nya underkläder. Jag kan rekommendera ALLA kvinnor att besöka change. De hjälper en att prova ut BH-ar, vilket faktiskt är mycket svårare än man tror! BH-arna brukar ligga lite högre än H&M och liknande i prisklass, men bara för att de hjälper till att prova ut kanske inte betyder att man måste köpa, trots att det är deras ambition. Dessutom får alla medlemmar 20 % samt att de har massor av erbjudanden som gör att man hamnar i en normalprisklass trots allt!
Nu till exempel hade de ett erbjudande om du köpte ett set (BH+trosor) fick du ett set på köpet.

Tog en tur in på Gina Tricot med för jag skulle köpa leggings, men kom hem med ett par byxor istället. Ett par rosa haremaktiga chinos med skärp. Kom dock på när jag kom hem att jag inte har några linnen eller liknande som passar till, eftersom jag mest använder leggings..

På kvällen stack Beccx! Disa hade kommit dit med och vi tre hade en riktigt rolig utekväll. Känns egentligen inte som om det var så många roliga personer ute men vi hade riktigt skoj, eller jag hade iaf :P
Vi stack till Tempel och shakeade, vilket kändes en del efter all min träning igår på morgonen :P

Ikväll är det dags för ytterligare träning, nämligen Zumba!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0