Shopping

Idag har jag varit ute på en liten shoppingrunda.. Skulle egentligen växla pengar till London-resan, men när jag kommer till min bank kl 13.05 såg jag att de stängde 13.00 idag. Illa!! Men får växla nästa vecka istället.

Åkte till Rusta där jag köpte en resväska, en rosa hård resväska som är väldigt lätt att köra runder med :) Efter Rusta blev det en tur på själva köpcentret Väla. Där hittade jag ett par jeans och en topp på Gina Tricot. Känns som jag spenderat en massa nu, men jag har ju faktiskt bara köpt saker jag behöver så ska nog överleva :P
Nu behöver jag bara hitta ett par ballerina till och ett par vanliga skor med, men kanske hittar de i London?!

       

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Beccis

Jag har också varit på väla idag :)

2011-04-21 @ 19:29:23
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: sandra

ica maxi har supersnygga ballerina i massa olika färger och mönster! köpte ett par idag för 99 kr!

2011-04-23 @ 00:09:46
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0