Busy Saturday

Innan idag tänkte jag att jag bara skulle vila ett litet tag, jag vaknade för en timme sedan. Just nu sitter jag och kollar på Djävulen bär Prada. Det var lägesedan jag såg den och kände för en Chickflick :)

Igår var en riktigt lång dag för mig! Började med att jobba här hemma ju, 6-9. Sedan bar det av till Köpenhamn och First Hotel Kong Frederik, där vi sminkade för tävlingen Miss Denmark :). Det var faktiskt riktigt skoj fast att allt drog ut på tiden och sminkningen blev ändrad från hur det skulle ha varit från början.
Vid 7-tiden var vi klara och jag och Marianne passade på att kolla lite på Copenhagen Pride-festival :) Vilket spektakel och som folk gick klädda, värsta Cirque de Soleil :D.

Vid halv nio var jag hemma hos Marcus eftersom jag Jessie, Beckie och Danne skulle ut en svng på malmöfestivalen :)
Det blev en tur runt på stan, Hardcore Superstar, Älgkebab och till sist TGI Fridays där vi drack underbara Frozen Strawberry Daiquiris :)
Vi gick hela vägen hem till Marcus sedan och tog en tur inom mcDonalds.



Danne och Beckie



Moi och Jessie

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0