Christmas-week

Idag har jag varit hemma från jobb. Kände mig väldigt krasslig i morse och att gå till jobbet skulle inte varit ngn hit!!

Idag har jag alltså inte gjort ett dugg! Legat i sängen och kollat på SATC är vad som stått på agendan. Jag hade tänkt ägna dagen åt lite skolarbete men min dator ville inte fungera och jag har precis lyckats få igång den.  Nu får jag se hur det blir.. kanske blir det lite studerande kanske inte.. troligen inte haha. Känner mig inte så pigg på att plugga just nu.

Jag klickade hem en klänning idag som jag funderar på att använda ngn gång under jul/nyår. Har inte bestämt mig för när och vi får se hur den är i storleken. Nelly.com är ju inte kända för att ha enhetliga storlekar!!



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0